דף הבית תליית המסך תשפיע על עיצוב הבית

תליית המסך תשפיע על עיצוב הבית

כיום קיימים המון סוגים שונים של מתלים למסך הטלוויזיה שלא רק משפיעים בצורה דרסטית על חוויית הצפייה שלנו אלא גם משתלבים ומרעננים את המראה העיצובי של כל חלל וחלל. בעבר לא יכולנו להשתמש במסכי הטלוויזיה לפונקציות נוספות אך ככל שהזמן מתקדם, כך גם הטכנולוגיות בכל הענפים השונים כולל ענף האודיו-ווידאו. אחת ההמצאות הנהדרות והמומלצות ביותר על אדריכלים שונים ומעצבי פנים הוא עמוד הנירוסטה שמיוצר ומותקן בסגנונות שונים ומיד משנה את חוויית הצפייה ואת התחושה בחלל החדר. כל אחד ואחת יכולים להזמין עמוד נירוסטה בהזמנה אישית שיותאם במדויק למאפיינים השונים של החלל. אם אתם מעוניינים ליצור שינוי בחדר הצפייה שלכם ולשדרג אותו, עמודי נירוסטה בקלות יתרמו לשינוי וכמובן יעניקו עוד יתרונות אחרים בנוסף למראה המודרני והעדכני שישפיע על החדרים השונים בהם תתקינו את העמוד.

סוגים שונים של עמודי נירוסטה

כמו שציינתי מקודם, עמוד נירוסטה מגיע בסוגים וסגנונות שונים שיכולים להתאים במדויק לכל בית, דירה או משרד. עמודי נירוסטה יכולים להיות מותקנים מהרצפה ולהגיע עד לגובה צפייה כך שתולים את המסך, הוא יהיה בדיוק בגובה המתאים לצפייה בישיבה על כורסה או ספה. את עמוד הנירוסטה ניתן גם להתקין מהתקרה בדיוק באותו העיקרון בו הוא מותקן מהרצפה. העמוד יגיע עד גובה מסוים לבחירתכם כך שיכול מאוד להתאים למקומות ציבוריים ומסחריים המעוניינים להציג מידע ובאותו זמן להגן על המסך ולמנוע מאנשים לגעת בו. סגנון נוסף של עמוד נירוסטה הוא כזה המותקן בין הרצפה לתקרה ואז ניתן לשלוט בגובה של המסך ולהתאים אותו לגובה שבו תרצו לצפות בטלוויזיה. כל עמודי הנירוסטה מסוגלים להסתובב בזווית של 360 מעלות כך שניתן לצפות במסך מכל פינה או נקודה שתבחרו. עמוד נירוסטה בנוסף לעובדה שמשנה את חוויית הצפייה ומשדרג את המראה העיצובי של הבית, הוא גם חומר מצוין ועמיד בצורה יוצאת דופן. נירוסטה יכולה להחזיק מעמד שנים רבות כיוון שאינה מושפעת מנוזלים, ממסים וסוגים של מזיקים ולכלוך, היא שומרת על צורתה האסתטית בצורה מושלמת. לנקות נירוסטה הוא תהליך פשוט מאוד ובעזרת ספריי לניקוי חלונות ניתן להסיר בקלות טביעות אצבעות ומעט אבק שהעמוד צובר במהלך הזמן. לכל אלו שלא אוהבים לראות חוטים השייכים אל המכשירים השונים אל דאגה, כל מערכת החוטים מוסתרת לחלוטין בתוך העמוד עצמו. סוג נוסף של עמוד נירוסטה שיכול להיות פתרון נהדר למשרדים ואולמות בהם נערכים כנסים, הוא עמוד נירוסטה נייד עליו בקלות תולים את המסך, הוא אינו כבד ולכן פשוט מאוד לנייד אותו ממקום למקום.

איך בוחרים את העמוד הנכון

את העמוד הנכון תוכלו לבחור לאחר שהתייעצתם עם חברה מקצועית בענף האודיו-ווידאו. בעלי מקצוע יסייעו לכם להבין איזה מבין עמודי הנירוסטה השונים הוא המתאים והיעיל ביותר עבור החלל שלכם בהתחשב במאפיינים השונים של החדר. מאפייני החלל יכולים להיות הגודל, מרחק הצפייה וכמובן המיקום בו יותקן העמוד הנבחר.