דף הבית באילו רהיטים מתקינים מעלית לטלוויזיה

באילו רהיטים מתקינים מעלית לטלוויזיה

מעלית לטלוויזיה יכולה להתאים לכל מיני סוגים שונים של רהיטים. איזו מעלית כדאי לרכוש ואיזה רהיט כדאי לנו להזמין על מנת לייצר חוויית צפייה חדשה.

מעלית מרהיט
מעלית מרהיט

מעלית לטלוויזיה יכולה להתאים לכל מיני סוגים שונים של רהיטים. איזו מעלית כדאי לרכוש ואיזה רהיט כדאי לנו להזמין על מנת לייצר חוויית צפייה חדשה.

מעלית לטלוויזיה היא חידוש נהדר המשלב בין שני ענפים שונים. ענף האודיו-ווידאו בעצם משתף פעולה עם ענף העיצוב כאשר ניתן לעצב רהיטים מיוחדים בהם יוסתר המסך. החידושים האלו מתאפשרים מפני שהמסכים של היום מיוצרים כולם בצורה שטוחה וקל הרבה יותר לתלות אותם על מעמדים שונים וכמובן שקל יותר להסתירם. המסכים של היום כבר אינם בוודאות מהווים חלק מן החללים השונים בבית שלנו או בעבודה. מסך הטלוויזיה כאשר אינו פועל בעצם עומד כאובייקט ללא מטרה לכן אין ממש צורך בו כל עוד לא מתקיימת צפייה. מעלית לטלוויזיה היא חידוש המזכיר את מעלית התקרה הנושאת את מסך הטלוויזיה ויחד שניהם מוסתרים בתקרה בהנמכה או בנישה שתוכננה במיוחד. מעלית לטלוויזיה כשמה כן היא מותקנת בתוך רהיט מסוים ומסתירה את המסך. בעזרת שלט רחוק המעלית תתחיל לחשוף את המסך אל הזווית המתאימה לנו.

האם ישנם רהיטים מוכנים עבור מעלית לטלוויזיהאו שצריך להזמין במיוחד

ובכן, מעלית לטלוויזיה מתאימה להמון בתים ולאנשים שאינם מעוניינים לבהות במסך שחור לכן מעדיפים להסתיר אותו כאשר הוא אינו בשימוש. רהיטים להסתרת מסכי הטלוויזיה ניתן לקנות מוכנים במידה והרהיט יתאים למסך הטלוויזיה שלכם(מבחינת המידה) וניתן גם לרכוש רהיט בהזמנה מיוחדת. הנה כמה דוגמאות לרהיטים בהזמנה אישית:

  • מתחת למיטה – מעלית לטלוויזיה חוסכת מקום ויעילה מאוד עבור חדר הילדים שגם ככה עמוס בצעצועים. את הרהיט יכין הנגר בהתאם למידות המעלית כך שתוכל להסתיר את המסך בכל עת. באמצעות השלט רחוק, המעלית תחשוף את המסך עבור הצפייה בטלוויזיה.
  • שידה – שידות ניתן להציב במקומות שונים ברחבי הבית. זו יכולה להיות שידה בסלון או שידה על הבר שיש לכם במטבח. המסך כלל אינו חלק מהחללים השונים וייחשף רק בשעת הצפייה.
  • בתוך נישה – בנוסף לרהיטים, ניתן לייצר נישות מיוחדות ולהסתיר אותן באמצעות תמונה או מראה. המעלית או הזרוע המיוחדת בעצם תתרומם כאשר נרצה לצפות במסך אך כאשר הוא כבוי, הוא כלל לא יהווה חלק מהחלל.
  • מתחת לשולחן – מעלית לטלוויזיה ניתן להתקין מתחת לשולחנות עבודה, שולחנות במטבח המיוצרים במיוחד ובהתאם לגודל המעלית וכמובן לגודל המסך. 

יתרונות נוספים של מעלית לטלוויזיה

מעלית לטלוויזיה מגיעה בכל מיני סוגים. ישנם מעליות המאפשרות למסך לנוע במספר זוויות רבות יותר מאחרות. המתקן הזה בעצם חוסך במקום והופך את החלל לדינמי כיוון שפעם קיים בו מסך ופעם לא. בנוסף, כאשר מסך טלוויזיה נמצא בתוך רהיט כאשר לא צופים בטלוויזיה, הוא בעצם מוגן, איכותו נשמרת והוא יחזיק שנים רבות וטובות. אם ברצונכם לרכוש מעלית לטלוויזיה, ישנן חברות המציעות מגוון של מכשירים מהסוג הזה. ההמלצה שלי היא לפנות אל חברה מקצועית בענף שתוכל לכוון אתכם אל בחירת הרהיט הנכון. יכול להיות שהמסך שלכם יתאים למידות המעליות ולא תצטרכו לרכוש מסך חדש ובנוסף, רכישה מחברה מקצועית תבטיח מוצר איכותי וטוב. הצוות של “וואט 1” יסייע לכם בבחירת המעלית שתשנה את כל חוויית הצפייה שלכם.