דף הבית מהי זרוע לטלוויזיה למסך טלוויזיה?

מהי זרוע לטלוויזיה למסך טלוויזיה?

כמה פעמים זה קרה לך. כל בני המשפחה או החברים שלך יושבים בסלון ורוצים לצפות בסרט או משחק של הקבוצה האהובה שלך, אבל הזווית שבה אתה יושב מונעת ממך לצפות בו כרגיל? למיקום הטלוויזיה יש השפעה רבה על חווית הצפייה. אם הטלוויזיה ממוקמת במקום רע או בזווית גרועה, היא לא תהיה גלויה כלל.

זרוע לטלוויזיה
זרוע לטלוויזיה

כמה פעמים זה קרה לך. כל בני המשפחה או החברים שלך יושבים בסלון ורוצים לצפות בסרט או משחק של הקבוצה האהובה שלך, אבל הזווית שבה אתה יושב מונעת ממך לצפות בו כרגיל? למיקום הטלוויזיה יש השפעה רבה על חווית הצפייה. אם הטלוויזיה ממוקמת במקום רע או בזווית גרועה, היא לא תהיה גלויה כלל. נכון? לכן, לכל דבר היום יש פתרון, והפתרון הוא זרוע לטלוויזיה למסך טלוויזיה. זרוע לטלוויזיה למסך טלוויזיה היא למעשה זרוע המחוברת לעיגון שיכולה לנוע קדימה ושמאלה, ולעתים אף להסתובב. עם זרוע לטלוויזיה, המצב שהצגנו בהתחלה לא יקרה שוב, כי הזרוע מאפשרת לך להזיז את הטלוויזיה באופן חופשי, כך שתוכל לצפות בטלוויזיה מכל זווית ותפקיד. כמובן שישנם גם סוגים שונים, כגון זרועות חשמליות או זרועות ידניות, זרועות תלויות על הקיר וזרועות מלמעלה, בקיצור, יש המון.

מה בכלל טוב זרוע לטלוויזיה למסך טלוויזיה?

המגוון גדול וכל זרוע לטלוויזיה למסך טלוויזיה שונה מהזרוע השנייה. כבר אמרנו שלא נוח לצפות בסרטים מכל זווית ולכן יש להתקין זרוע לטלוויזיה למסך טלוויזיה. ברוב סוגי זרועות הטלוויזיה הזרוע נמשכת קדימה מהקיר, וישנם גם סוגים הנמשכים כלפי מטה מהתקרה. לכל סוג יתרונות וחסרונות, וכל סוג מתאים למצבים שונים. הדגמים הבאים הם הדגמים הנפוצים ביותר:

זרוע ציר לקיר – המסך מחובר ללוח באמצעות ציר. אפשר לסובב לידו בזווית מוגבלת מאוד, והזווית נקבעת לפי המרחק מהקיר. ככל שהמרחק גדול יותר, כך הזווית גדולה יותר.

זרוע אחת – מפרקת מחוברת לציר שעל צלחת העוגן, ויש מסך בצד השני. הזרוע יכולה לנוע בנקודת החיבור בין נקודת העוגן למסך, וזווית החיבור גדולה יותר.

זרוע מפרקית כפולה – מכשיר צמוד לקיר המורכב משתי זרועות. בשל הציר בלוחית העוגן, הציר בחיבור המסך והציר בחיבור בין שתי הזרועות, היתרון הוא שיש לו מגוון צפיות זוויות.

התקנת זרוע לטלוויזיה מהתקרה-זהו פתרון אידיאלי למי שרוצה לשלב צפייה בטלוויזיה עם שמירה על היופי והעיצוב הכולל של הבית או החדר. התקנת זרוע לטלויזיה מהתקרה היא פתרון מושלם, אתה יכול להשתמש בשלט הרחוק כדי להזיז את המנורות.

מעלית מריהוט – בין המתקנים השונים התקנת זרוע טלוויזיה (מעלית רהיטים) היא הפתרון היפה והמיוחד ביותר. המתקן מוסווה במזנון בעזרת מנוע מסך לעלות ולצפות ולבסוף לחזור עד שהוא נמצא בעמדת המזנון.

איך בוחרים זרוע לטלוויזיה למסך טלוויזיה? 

מכל הזרועות בשוק, עליך לבחור את הזרוע לטלוויזיה למסך טלוויזיה המתאימה לך ביותר. בחירת זרוע לטלוויזיה למסך טלוויזיה הנכונה תעניק לך את האפשרות ליהנות מהטלוויזיה בצורה הטובה ביותר. הבחירה חייבת להיות נכונה, כי התקנת זרוע לטלוויזיה למסך טלוויזיה דורשת ידע ומקצועיות, ודורשת מספר הכנות מראש, כמו מיקום כבלים או אנטנות. על מנת לבצע את הבחירה הנכונה, עליך להגדיר את צרכיך ולכלול בהגדרות אלה את גודל החדר, מיקום המושב והמרחק בין המושב שלך למסך בו אתה צופה. כל הנתונים הללו יעובדו על ידי אנשי מקצוע מנוסים שיעזרו לך למצוא את האפשרות הטובה ביותר עבורך.